2016-02-10 Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje buvo susirinkęikimokyklinio ugdymo įstaigų socialiniai pedagogai. Šį kartą daug diskutuota apie netinkamą vaikų elgesį ir jo įveikimo galimybes |
Socialiniai pedagogai diskutavo apie:
Vaiko elgesio sunkumų įveikimo kelią ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Socialinio pedagogo vaidmenį Vaiko gerovės komisijoje.
Socialinio pedagogo svarbą, vertinant bei tenkinant vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius.
Socialinio pedagogo patirtį ir įžvalgas dirbant su tėvais.
PPT direktorė J.Urnikienė supažindino socialinius pedagogus su vaiko, turinčio elgesio ir emocijų sunkumų problemų sprendimo etapais. Pristatė vaiko elgesio ir emocinių problemų sprendimo modelį. Atskleidė Vaiko gerovės komisijos svarbą ir galimybes, sprendžiant ugdymo įstaigoje kilusius sunkumus. Akcentavo, kaip svarbu sistemingai stebėti ir pažinti vaiką, išsiaiškinti gilumines probleminio elgesio priežastis ir laiku bei tinkamai reaguoti į netinkamo elgesio apraiškas. Pateikė vaiko elgesio stebėjimo lapą, kuriame pedagogai galėtų fiksuoti stebimą vaiko elgesį
PPT socialinė pedagogė L.Mickienė kalbėjo apie socialinio pedagogo vaidmenį Vaiko gerovės komisijoje. Ji akcentavo, jog socialinis pedagogas yra komandos narys, idėjų generatorius, veiklų koordinatorius. Specialistas turi dirbti ne individualiai, bet komandoje su kitais, dalinantis atsakomybėmis ir pareigomis. Taip pat supažindino su SUP vaiko vertinimo eiga ir socialinio pedagogo kompetencija šioje veikloje.
Socialinė pedagogė Rita Gintilienė dalinosi gerąja patirtimi apie darbą su tėvais. Specialistėakcentavo socialinio pedagogo iniciatyvos svarbą, užmezgant kontaktą su tėvais. Pasidalino sėkmingais bendradarbiavimo su tėvais pavyzdžiais, bei pristatė darbo su vaiku sėkmingus atvejus.