2017-01-11 Šiaulių miesto pedagoginėje psichologinėje tarnyboje įvyko diskusijų ciklo “Vaiko gerovės komisijos ir pedagoginės psichologinės tarnybos partnerystė, tenkinant vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius” susitikimas. |
Pedagoginės psichologinės tarnybos specialistų organizuotame diskusijų ciklo “Vaiko gerovės komisijos ir pedagoginės psichologinės tarnybos partnerystė, tenkinant vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius” susitikime dalyvavo Zoknių progimnazijos ir ,,Romuvos“ progimnazijos Vaiko gerovės komisijų atstovai ((pirmininkai, švietimo pagalbos specialistai).
Mokyklų atstovai pasidalino patirtimi, kaip organizuojama veikla, ruošiant mokinį specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimui tarnyboje. Aptarti sėkmingi ir nelabai pavykę bendradarbiavimo su tėvais atvejai, analizuotos priežastys. Pastebėta, kad, ruošdamas dokumentaciją, mokytojas nurodo ne tik vaiko ugdymosi sunkumų pobūdį, bet išskiria ir jo galias, gebėjimus – kartais tai būna anksčiau nepakankamai įvertinta ir panaudota.
Susitikimo dalyviai patvirtino dar ankstesnėse diskusijose išsakytą pastebėjimą, kad Vaiko gerovės komisijos ir pedagogų darbo sėkmė, tenkinant vaikų ugdymosi poreikius, labai priklauso nuo ugdymo įstaigos administracijos požiūrio į specialųjį ugdymą.
Aptartos psichologinės pagalbos teikimo mokiniams galimybės mokyklose ir tarnyboje, akcentuota psichologų ir vaiką ugdančių pedagogų bendradarbiavimo reikmė.
Dėkojame susitikimo dalyviams už atvirą diskusiją, patarimus ir pasiūlymus.