Prašytume pasirinkti viršuje nurodytą, Jums reikaligą, kategoriją.
2019_metinis_finansinis_balansas
Vidutinis darbo užmokestis 2019 M. IV ketv.
Finansinis balansas 2019 IIIketv.
Veiklos balansas 2019 III ketv.
Vidutinis darbo užmokestis 2019 M. III ketv.
Finansinis balansas_2019 II ketv.
Vidutinis_ darbo_ uzmokestis_2019 m_ II ketv.
Veiklos balansas 2019 II ketv.
POZITYVIŲ SANTYKIŲ IR BENDRADARBIAVIMO APLINKOS STIPRINIMO IKIMOKYKLINĖJE ĮSTAIGOJE PROGRAMA
Pedagoginė psichologinė tarnyba 2016-aisiais – Vietos bendruomenių metais siekia sustiprinti miesto ikimokyklinių įstaigų bendruomenes ir atliepti jų reikmes. Žinodami,kaddarželiai susiduria su vaikų netinkamo elgesio apraiškomis, tačiau ne visose įstaigose dirba socialiniai pedagogai juo labiau psichologai, kurie galėtų suburti darželio bendruomenę efektyviam darbui su elgesio ir emocijų sunkumų turinčiais vaikais, Tarnybos ikimokyklinės grupės specialistai parengė „Pozityvių santykių ir bendradarbiavimo aplinkos stiprinimo ikimokyklinėje įstaigoje“ programą.
Programos tikslas – padėti stiprinti pozityvius santykius ir bendradarbiavimo aplinką lopšelyje - darželyje.
Uždaviniai:
Programos veiklos skirtos visai bendruomenei: vaikams, tėvams ir pedagogams.
Veiklos vaikams
Socialinių įgūdžių ugdymo programa „Emocijų pažinimas ir valdymas“,skirta 6-erių m. vaikams. Veda socialinė pedagogė L. Mickienė ir logopedė A. Kušlienė. Tikslas – mokyti vaikus pažinti ir valdyti emocijas bei mokytis tinkamo, socialiai priimtino elgesio, skatinti jų saviraišką.Grupėje – 6 - 7 vaikai. Glaudžiai bendradarbiaujant su vaiko ugdytojais bei tėvais (globėjais, rūpintojais) bus siekiama padidinti pagalbos vaikui galimybes bei atliepti tėvų (globėjų, rūpintojų) ir ugdytojų poreikius.Vaikai 2 kartus per savaitę po 30 min. lavins bendravimo ir jausmų suvokimo įgūdžius.
Veiklos tėvams (globėjams/rūpintojams )
Paskaita „Kaip išmokyti ikimokyklinuką laikytis taisyklių“. Skaito socialinė pedagogė L. Mickienė. Paskaitos tikslas - įtraukti tėvus į vaikų socialinių įgūdžių ugdymo procesą, skatinti tėvus ir pedagogus laikytis vienodų vaikų elgesio keitimo strategijų.
Paskaita „Netinkamas vaiko elgesys. Ką daryti?“ Skaito psichologė R. Skerytė-Naginskienė. Paskaitos tikslas - suteikti žinių apie vaiko netinkamo elgesio priežastis, pasekmes bei supažindinti su netinkamo elgesio korekcijos metodais.
Individualios specialistų (psichologo, socialinio pedagogo, logopedo, specialiojo pedagogo, neurologo, surdopedagogo) konsultacijos pedagoginėje psichologinėje tarnyboje teikiamos pagal poreikį. Būtina išankstinė registracija telefonu.
Veiklos pedagogams
Paskaita „Kaip išmokyti ikimokyklinuką laikytis taisyklių“. Skaito socialinė pedagogė L. Mickienė. Paskaitos tikslas – supažindinti pedagogus su pagrindiniais elgesio taisyklių rengimo principais. Skatinti tėvus ir pedagogus laikytis vienodų vaikų elgesio keitimo strategijų.
Paskaita „Ar vaikas tikrai brandus mokyklai / priešmokyklinei grupei?“ Skaito psichologė R. Skerytė-Naginskienė. Paskaitos paskirtis – supažindinti pedagogus su ikimokyklinio amžiaus vaikų brandumo mokyklai kriterijais ir požymiais, rodančiais pakankamą socialinę – emocinę bei intelektinę brandą.
Paskaita „Pedagoginiai darbo būdai su nedėmesingu vaiku“. Skaito specialioji pedagogė J. Lymantienė. Paskaitos metu trumpai aptariami pagrindiniai dėmesio ir aktyvumo sutrikimo skiriamieji požymiai. Analizuojama, kodėl pedagogui svarbu juos laiku pastebėti. Ypatingas dėmesys skiriamas pedagoginės pagalbos kryptims ir praktiniams patarimams, kaip dirbti su vaiku, turinčiu dėmesio ir aktyvumo sutrikimą.
Mokymai „Komandinis darbas įveikiant vaikų netinkamą elgesį“ Veda psichologė V. Ananeva. Mokymų tikslas – suburti pedagogų komandą, galinčią efektyviai dirbti su elgesio ir emocijų sunkumų turinčiais vaikais, padėti pedagogams atrasti resursus savo įstaigoje bei gerinti bendradarbiavimo įgūdžius dirbant šioje srityje. Susitikimų metu bus pristatomas atvejo analizės metodas. Mokymų metu grupėje nuolat dalyvauja tie patys nariai, kurie susitinka kartą per savaitę po 1 val. – 1,5 val. (3 susitikimai). Grupės dydis – iki 10 narių (pageidautina VGK nariai + kiti motyvuoti pedagogai). Mokymams reikalingas kabinetas, kuriame būtų galima dirbti sėdint ratu.
Individualios specialistų (psichologo, socialinio pedagogo, logopedo, specialiojo pedagogo, neurologo, surdopedagogo) konsultacijos pedagoginėje psichologinėje tarnyboje teikiamos pagal poreikį. Būtina išankstinė registracija telefonu.