Šiaulių miesto specialiųjų pedagogų ir logopedų dėmesiui! Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba ir Šiaulių „Dermės“ mokykla 2022-05-31 organizuoja specialiųjų pedagogų ir logopedų diskusija (II dalis) tema ,,Įtraukiojo ugdymo organizavimas vaikams, turintiems skaitymo sutrikimą (disleksiją)“. |
Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba
Šiaulių ,,Dermės“ mokykla
Šiaulių miesto specialiųjų pedagogų ir logopedų diskusija (II dalis)
,,Įtraukiojo ugdymo organizavimas vaikams, turintiems skaitymo sutrikimą (disleksiją)“
2022-05-31
PROGRAMA
Didžioji dalis specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių susiduria su mokymosi skaityti sunkumais ar skaitymo sutrikimu – disleksija. Tinkamai organizuotas ugdymas, švietimo pagalbos specialistų tikslinga pagalba sudaro sąlygas ir neskaitančiam ar silpnai skaitančiam mokiniui sėkmingai dalyvauti ugdymosi procese.
Diskusijos tikslas – aptarti neskaitančių mokinių ugdymosi galimybes, ugdymosi metodų ir aplinkų pritaikymą; parengti rekomendacijas dėl programų pritaikymo neskaitantiems ar turintiems skaitymo sunkumų mokiniams.
Diskusija vyks ZOOM aplinkoje gegužės mėn. 31 d. Pradžia 14 val.
Darbotvarkė:
1. Skaitymo sutrikimo (disleksijos) ir kitų specifinių mokymosi sutrikimų ryšys. (E. Jakimavičienė, PPT logopedė).
2. Švietimo pagalbos organizavimas ir teikimas mokiniams, turintiems skaitymo sutrikimų. (A. Nakvosienė, ,,Dermės‘ mokyklos specialiosios pedagoginės pagalbos ir veiklos analizės skyriaus vedėja).
3. Įtraukiojo ugdymo organizavimas pradinio ugdymo mokiniams, turintiems skaitymo sutrikimų. (G. Grigaitienė, ,,Dermės“ mokyklos pradinio ugdymo mokytoja).
4. Įtraukiojo ugdymo organizavimas pagrindinio ugdymo mokiniams, turintiems skaitymo sutrikimų. (A. Budraitienė, ,,Dermės“ mokyklos matematikos ir fizikos mokytoja).
5. PUPP vykdymo ir vertinimo instrukcijų pritaikymas mokiniams, turintiems skaitymo sutrikimą – disleksiją. ( R. Kielaitė, PPT specialioji logopedė).
Diskusijos organizatorės: PPT logopedė E. Jakimavičienė, ,,Dermės“ mokyklos specialiosios pedagoginės pagalbos ir veiklos analizės skyriaus vedėja A. Nakvosienė.
Numatoma diskusijos trukmė – 3 akad. val