Šiaulių miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga
Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba
Pakalnės g. 6A, Šiauliai, LT-76293
Tel. (8-41) 52 60 48
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.         Kodas: 195471366 
 PPT-1  

Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą

           Vyko Šiaulių miesto pedagoginės psichologinės tarnybos, Šiaulių miesto savivaldybės švietimo centro ir lopšelio-darželio „Žilvitis“ inicijuotos ilgalaikės programos “Logopedo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste” mokymai "Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą". 

 

Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą

           Vyko Šiaulių miesto pedagoginės psichologinės tarnybos, Šiaulių miesto savivaldybės švietimo centro ir lopšelio-darželio „Žilvitis“ inicijuotos ilgalaikės programos “Logopedo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste” mokymai "Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą".

            Logopedė G. Musteikienė pristatė mokymų tikslus, kalbėjo apie autizmo sutrikimą turinčių asmenų diagnostinius požymius, svarbiausius ikimokyklinio amžiaus vaikų įtraukiojo ugdymo aspektus. Vienas ryškiausių vaikų su autizmo spektro sutrikimais verbalinio bendravimo sunkumų – negebėjimas pritaikyti kalbos socialiniam kontekstui.

            Specialioji pedagogė J. Tušienė kalbėjo, kad įtraukusis ugdymas, tai procesas kuriame atsižvelgiama į socialinę, kultūrinę ir mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksniais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi. Ji pristatė aplinkų, dienotvarkės, veiklų metodus, būdus ir galimybes,papildomo vizualinio struktūravimo strategijas.

             Logopedės V. Pleikienė ir M. Rovė pristatė paveikslėlius bei simbolius, veiklų struktūravimo sekas ir kvietė dalyvius diskusija apie simbolių panaudojimo galimybes vaikams komunikuoti, struktūruoti aplinkas. 

             Pranešėjos pakvietė diskusijai apie sudaromą galimybę vaikui perkelti išmoktus įgūdžius į kitas aplinkas, situacijas, su kitais žmonėmis, apie šių vaikų sensorinę integraciją. Mokymų dalyviai aktyviai dalijosi patirtimis apie tai, kad keičiasi logopedo vaidmuo įtraukiojo ugdymo kontekste, siekiant į ugdymo procesą įtraukti vaiko tėvus ir kitus ugdyme dalyvaujančius asmenis. Dalyviai grupėse ir bendrai atliko užduotis, įtvirtindami žinias ir gebėjimus.

            Dėkojame dalyviams už žingeidumą, aktyvų dalyvavimą ir darbingą, bet jaukią aplinką!

 

   

 

 

Joomla templates by Joomlashine