Šiaulių miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga
Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba
Pakalnės g. 6A, Šiauliai, LT-76293
Tel. (8-41) 52 60 48
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.         Kodas: 195471366 
PPT-1   

Ikimokyklinių ugdymo įstaigų pedagogų, specialistų dėmesiui

               2021 m. lapkričio mėn. 9 d. Šiaulių PPT drauge su Šiaulių m. lopšelio – darželio „Bitė“ komanda organizavo nuotolinę apskritojo stalo diskusiją „Kaip patirti sėkmę, ugdant vaiką, turintį negalę dėl įvairiapusio raidos sutrikimo“.

 

 

Įtraukiojoje mokykloje, pritaikydami aplinkas ir ugdymą ypatingiems vaikų poreikiams, kartais pasijuntame sutrikę ir nežinome, kur kreiptis pagalbos. Šiaulių lopšelio darželio „Bitė“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui Donata Gurčinienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja Audra Rimkuvienė, logopedė Angelija Klapatauskienė, specialioji pedagogė Renata Bloškienė, priešmokyklinio ugdymo pedagogė Gražina Jurkuvienė, pristatydamos savo įstaigos sėkmės atvejį, kalbėjo, kad tuos pačius jausmus patiria ir logopedinio darželio pedagogai. Jos akcentavo, kad ugdant ASS vaikus, svarbu suderinti tėvų ir pedagogų lūkesčius ir vaiko galimybes bei gebėti pasidžiaugti kad ir nedideliais vaiko pasiekimais.

ASS vaiko ugdymas – tai ilga kelionė, kuri prasideda radus būdą, kaip užmegzti santykį su vaiku. Darželyje vaiko įgyti gebėjimai tampa pagrindu tolesnei vaiko sėkmei mokykloje. Apskritojo stalo diskusijos dalyviai uždavė klausimus, dalinosi savo išgyventomis situacijomis ir sukaupta patirtimi. Visi pastebėjo, kad tokia diskusija labai sustiprina ir padrąsina.

Matydami didelį miesto lopšelių - darželių pedagogų ir specialistų susidomėjimą ir suprasdami, kaip svarbu dalintis patirta sėkme, organizuojame antrąjį sėkmės atvejo aptarimą 2021 m. lapkričio mėn. 23 d.

Kviečiame užsiregistravusius kolegas dalyvauti ir aktyviai diskutuoti.

 Sypsen

AKTUALI INFORMACIJA

Joomla templates by Joomlashine