Prašytume pasirinkti viršuje nurodytą, Jums reikaligą, veiklos kategoriją.
SPECIALIEJI PEDAGOGAI
Jurgita Lymantienė, Mokyklinio ugdymo pagalbos grupės vadovė; el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Renata Kielaitė, el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
PSICHOLOGAI
LOGOPEDAS
Eugenija Jakimavičienė, el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Jurgita Sedekerskė, el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
SOCIALINIS PEDAGOGAS
Ligita Mickienė, el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
SURDOPEDAGOGAS
Jurgita Grigaliūnaitė, el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
GYDYTOJAS NEUROLOGAS
Aldona Mickevičienė; el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
LOGOPEDAI
Aušra Kušlienė, Ikimokyklinio ugdymo pagalbos grupės vadovė; el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Gražina Musteikienė, el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
SPECIALUSIS PEDAGOGAS
Jovita Bilūnienė, el. p. Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
PSICHOLOGAI
Raimonda Skerytė–Naginskienė, el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Inga Maslauskienė, el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Justina Vitkauskienė, el.p. Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
SURDOPEDAGOGAS
Jurgita Grigaliūnaitė, el.paštas:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
SOCIALINIS PEDAGOGAS
Ligita Mickienė, el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Funkcijos ir reikalavimai pareigybei
GYDYTOJAS NEUROLOGAS
Aldona Mickevičienė, el.paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.1480/asr
Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.396543
Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalActEditions/lt/TAD/659c22f08e8711e7a5e2b345b086d377?faces-redirect=true
Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/67f184a28e8711e7a5e2b345b086d377?jfwid=a82o528mh
Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/06ad87e0a20911e68987e8320e9a5185
Rekomendacijos dėl krizių valdymo mokyklose
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/5f6ae840231411e88a05839ea3846d8e
Rekomendacijos dėl poveikio priemonių taikymo netinkamai besielgiantiems mokiniams
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.432104
Smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose rekomendacijos
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/2dc533c0100c11e7b6c9f69dc4ecf19f
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių nustatymo ir jų specialiųjų ugdymosi poreikių skirstymo į lygius tvarkos aprašas https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.404013/asr
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.408141/asr
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.408134/asr
Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.403928/asr
Mokytojo padėjėjo pavyzdinis pareigybės aprašymas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.248644/asr
Specialiosios pedagoginės pagalbos asmeniui iki 21 metų teikimo ir kvalifikacinių reikalavimų nustatymo šios pagalbos teikėjams tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.403927/asr
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, kalbų įskaitų, brandos egzaminų užduoties formos, vykdymo ir vertinimo instrukcijų pritaikymo mokiniams, buvusiems mokiniams ir eksternams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.418899/asr
Nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/ba81b8b0d38a11e69c5d8175b5879c31/asr
Rekomendacijos mokykloms dėl mokinių, turinčių klausos, regos sutrikimus, ugdymo organizavimo
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/059dbc7209ca11ecb4af84e751d2e0c9?jfwid=bkaxm6uq
Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.253802/asr
Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašas
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.236484/asr
Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklės
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.402875/asr
Psichologinės pagalbos teikimo smurtą ir (ar) smurtaujantiems asmenims švietimo įstaigoje tvarkos aprašas
Švietimo pagalbos netinkamai besielgiantiems mokiniams teikimo tvarkos aprašas
Tarnybos tikslas:
Didinti specialiųjų poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių asmenų ugdymosi veiksmingumą, psichologinį atsparumą teikiant reikalingą informacinę, ekspertinę ir konsultacinę pagalbą mokykloms ir mokytojams tėvams (globėjams, rūpintojams).
Vizija:
Šiuolaikiška, atvira pokyčiams ir partnerystei įstaiga, teikianti profesionalią psichologinę, specialiąją pedagoginę, socialinę pedagoginę pagalbą Šiaulių miesto vaikams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), pedagogams.
Misija:
Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba – pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai įstaiga, siekianti teikti savalaikę, kokybišką pagalbą savivaldybės teritorijoje gyvenantiems vaikams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), pedagogams, ugdymo įstaigoms ir telkti visuomenės pastangas vaiko gerovei užtikrinti.
Tarnybos uždaviniai:
1. Kuo anksčiau įvertinti asmens specialiuosius ugdymosi poreikius, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, padėti jas išspręsti, rekomenduoti optimalią ugdymo formą.
2. Stiprinti mokyklos, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimus ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis, formuoti teigiamas nuostatas jų atžvilgiu.
3. Padėti mokykloms užtikrinti kokybišką specialių ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių ugdymą.
Veiklos kryptys:
PSICHOLOGO VEIKLOS KRYPTYS
• Įvertina mokinio (vaiko) raidos ypatumus, galias ir sunkumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko brandumą mokyklai.
• Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius (vaikus), jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų prevencijos bei jų sprendimo klausimais.
• Veda grupines konsultacijas mokiniams.
• Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) mokinio (vaiko) pažinimo, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių (vaikų) ugdymo bei jo organizavimo, įvairių psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų sprendimo klausimais, sprendžia ir diegia psichologijos mokslo naujoves.
• Inicijuoja, rengia ir įgyvendina prevencijos ir kitas programas, padedančias veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius (vaikus), išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų ar jas spręsti.
• Kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiauja su mokyklos bendruomene, o esant būtinybei - su kitomis institucijomis, stebi mokinius pamokų metu.
• Gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, teikia informaciją apie mokinius (vaikus), turinčius psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų, suinteresuotiems asmenims ar institucijoms, susijusiems su mokinių (vaikų) ugdymu.
• Rengia metodines rekomendacijas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės psichologijos, psichologinių problemų prevencijos klausimais.
• Veda seminarus, skaito paskaitas, dalyvauja pedagogų bei tėvų susirinkimuose, rašo straipsnius.
• Teikia pagalbą ugdymo įstaigų Vaiko gerovės komisijoms krizės įstaigoje metu.
SPECIALIOJO PEDAGOGO VEIKLOS KRYPTYS
• Nustato mokinio (vaiko) žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
• Kartu su psichologu, logopedu parengia mokinio (vaiko) specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo išvadą, rekomenduoja ugdymo programą, švietimo pagalbos specialistų pagalbą.
• Rengia rekomendacijas pedagogams dėl tolimesnio darbo su mokiniu.
• Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių (vaikų) tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo klausimais.
• Rekomenduoja ugdymo įstaigą, kurioje mokiniui (vaikui) gali būti suteikta reikalinga švietimo pagalba, specialusis ugdymas.
• Teikia metodinę pagalbą ugdymo įstaigų Vaiko gerovės komisijoms, mokytojams, specialiesiems pedagogams.
• Veda seminarus, skaito paskaitas.
• Renka duomenis apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius Šiaulių miesto ugdymo įstaigose.
LOGOPEDO VEIKLOS KRYPTYS
• Įvertina ikimokyklinio ar mokyklinio amžiaus vaiko kalbą.
• Kartu su psichologu ir specialiuoju pedagogu parengia vertinimo išvadą. Teikia rekomendacijas dėl tolimesnio darbo su vaiku logopedams, pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams).
• Rekomenduoja vaiko tėvams (globėjams, rūpintojams) ugdymo įstaigą, kurioje vaikui būtų suteikta pagalba.
• Teikia metodinę pagalbą įstaigų Vaiko gerovės komisijoms ir logopedams, dirbantiems švietimo įstaigose.
• Šviečia tėvus (globėjus, rūpintojus) ir ugdymo įstaigų logopedus vaikų kalbos, komunikacijos gebėjimų ir ugdymo klausimais.
• Veda seminarus, skaito pranešimus kalbos ugdymo klausimais, dalyvauja Vaiko gerovės komisijų posėdžiuose.
SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLOS KRYPTYS
• Organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) bei specialistų bendradarbiavimo grupes.
• Vertina ir padeda šeimoms spręsti sunkumus dėl vaiko savirealizacijos, mokymosi motyvacijos, mokyklos lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio sunkumų.
• Padeda tėvams (globėjams, rūpintojams) suprasti vaiko socialinius poreikius, jų tenkinimo svarbą.
• Informuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą.
• Bendradarbiauja su ugdymo įstaigų pedagogais, kitais specialistais, administracija sprendžiant vaikų socialines - pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų.
• Teikia siūlymų dėl socialinio klimato gerinimo mokykloje.
• Atlieka šviečiamąjį informacinį darbą.
• Inicijuoja, organizuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
SURDOPEDAGOGO VEIKLOS KRYPTYS
• Įvertina vaikų, turinčių klausos sutrikimų, kompetencijas ir ugdymosi pasiekimus, kalbos raidą, teikia rekomendacijas tėvams (globėjams, rūpintojams), pedagogams dėl papildomos pedagoginės ir specialiosios pedagoginės pagalbos vaikui.
• Kartu su kitais specialistais rengia vertinimo išvadą, teikia rekomendacijas dėl tolimesnio darbo su vaiku pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams).
• Rekomenduoja vaiko tėvams (globėjams, rūpintojams) ugdymo įstaigą, kurioje vaikui gali būti suteikta švietimo pagalba ir specialusis ugdymas.
• Veda pratybas sutrikusios klausos vaikams (ikimokyklinio amžiaus, nelankantiems ugdymo įstaigos, ir mokyklinio amžiaus vaikams, ugdomiems integruotai bendrojo lavinimo mokyklose)
• Teikia metodinę pagalbą įstaigų Vaiko gerovės komisijoms ir specialiesiems pedagogams bei logopedams.
• Šviečia tėvus (globėjus, rūpintojus) ir pedagogus specialiojo ugdymo klausimais.
• Renka duomenis apie Šiaulių miesto sutrikusios klausos vaikus, ugdomus bendrojo lavinimo įstaigose.
NEUROLOGO VEIKLOS KRYPTYS
• Įvertina ikimokyklinio ar mokyklinio amžiaus vaiko neurologinį statusą, išaiškina neurologinius sutrikimus, jų lokalizaciją, pažeidimo lygį.
• Dirba komandoje su logopedu, specialiuoju pedagogu, psichologu.
• Rekomenduoja vaikui kompleksą medicininių - fizioterapinių priemonių, kitų gydymo įstaigų specialistų pagalbą.
• Konsultuoja vaiko tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus dėl optimalių dienos režimo sąlygų (ugdymui, poilsiui) parinkimo.
• Kaupia ir tvarko neurologinių tyrimų medžiagą.